یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

قهرمانی حسن تفتیان در تور قاره‌ای فرانسه

  • کد خبر: ۱۶۶۶۹۸
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
قهرمانی حسن تفتیان در تور قاره‌ای فرانسه
حسن تفتیان دونده سرعتی ایران در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای فرانسه در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰متر این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن تفتیان، رکورد دار خراسانی ماده ۱۰۰متر رشته ورزشی دوومیدانی کشورمان و دارنده مدال‌های طلا مواد ۱۰۰و۶۰متر مسابقات قهرمانی آسیا که به منظور برپایی اردو آماده سازی خود در خارج از کشور به سر می‌برد، امروز (دوشنبه) با شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی تور قاره‌ای سطح برنزی شهر فورباخ فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰متر این رقابت‌ها قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سریع‌ترین مرد کشورمان در دور مقدماتی این رقابت موفق شد حد نصاب ۱۰.۱۴ثانیه رابه ثبت برساند و راهی فینال شود. تفتیان در جریان برگزاری مرحله نهایی این مسابقات با ثبت زمان ۱۰.۱۲ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تفتیان در رقابت قبلی خود در جریان اردو آماده‌سازی و در جامائیکا موفق شده بود، با ثبت حد نصاب ۱۰.۲۴ثانیه در جایگاه نخست ماده ۱۰۰قرار گیرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->